Logo Logo
Trek Fuel EXe 8 XT - nautical navy XL
Trek Fuel EXe 8 XT - nautical navy XL
Krátky popis Ve slevě produkt Trek Fuel EXe 8 XT - nautical navy XL od výrobce TREK u nás najdete v akci za 172990 Kč.
Obvyklá cena
  • 172990
Výrobce/Značka
TREK
EAN 0745889470772
Hodnocení
(Celkem 27 hodnocení )
Specifikace mohou být výrobcem změněny bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné. Celoodpružené elektrokolo Fuel EXe 8 vyplňuje mezeru mezi koly s plnou podporou šlapání a tradičními koly. Je postaveno na lehkém a odolném rámu z hliníkové slitiny Alpha Platinum, který je ve středu osazen malým a nenápadným a přitom výkonným a technicky vyspělým motorem TQ. Díky inovativnímu způsobu zpřevodování motoru, je jízda s podporou lehká a tichá. S kolem Fuel EXe získáte přínos elektrické podpory šlapání při dlouhých stoupáních bez ztráty hravosti tradičního trailového kola a rušivých elementů tradičních elektrokol s plnou podporou. Rám je osazen odpruženou vidlicí Fox o zdvihu 150 mm a efektivním zadním odpružením Fox se zdvihem 140 mm. Technologie zadní stavby Active Braking Pivot zajistí, že odpružení zůstane funkční i při intenzivním brzdění, kdy se jiné technologie přepákování mohou blokovat. Zadní stavba také obsahuje otočný čep Mino Link, díky kterému můžete změnit geometrii kola tak, aby lépe odpovídalo vašemu jízdnímu stylu. O pohon a řazení se stará precizní sada Shimano XT 1x12, která vám poskytne široký rozsah převodů pro ideální frkevenci šlapání. Kotoučové hydraulické čtyřpístkové brzdy se postarají, abyste měli rychlost pod kontrolou v každém okamžiku. Lehké a odolné slitinové ráfky Bontrager Line Comp 30 umožňují v tomto rámu použití bezdušových plášťů až do rozměru 29x2. 5 a nabízí vysokou odolnost. Teleskopická sedlovka vám nejen umožní snazší práci s těžištěm nad kolem a tím usnadní průjezd technickými pasážemi, ale také usnadní nasedání a sesedání z kola. Srdcem kola je pohonná jednotka TQ HPR50. Jedná se o velmi malou a lehkou (1800 g) pohonnou jednotku s válečkovým harmonickým mechanismem, která poskytuje vysoký kroutící moment 50 Nm a je velmi tichá. V případě jízdy bez podpory jednotka neklade žádný odpor, takže jedete jako na klasickém kole. Pohonnou jednotku a režimy podpory můžete ovládat přímo z řídítek díky nenápadnému integrovanému ovladači. Veškeré důležité informace a metriky o vaší jízdě a stavu systému vám poskytuje dvoupalcový displej jež je zarovnaný s horní rámovou trubkou a není z boku ani vidět. Při pohledu shora však jasně a ostře ukazuje všechny podrobnosti a to i na slunci díky vysokému kontrastu. Systém se zapíná a vypíná jediným tlačítkem, kterým lze přepínat mezi jednotlivými obrazovkami. Energii systému dodává baterie TQ s kapacitou 360 Wh v lehkém provedení o hmotnosti jen 1835 g, která je chytře zaintegrovaná v dolní rámové trubce a lze ji vyjmout. Baterie poskytne energii na 2-5 hodin jízdy a lze ji nabít do plné kapacity za pouhé 2 hodiny. K systému lze navíc dokoupit a připojit přídavnou baterii 160 Wh, která rozšíří dojezd o 40%. Hlavní přednosti a parametry: Hliníkový rám Alpha Platinum se zdvihem 140 mm Technologie zadní stavby Active Braking Pivot Výměnný člen Mino Link pro změnu geometrie Výměnné mísky hlavového složení pro změnu geometrie (nutno dokoupit zvlášť) Výkonná (50 Nm), malá a lehká (1800 g) pohonná jednotka TQ-HPR50 Precizní sada Shimano XT 1x12 Integrovaný a elegantní ovladač na řídítkách Integrovaný displej na horní rámové trubce Teleskopická sedlovka Vnitřní vedení bovdenů, kabeláže a hadic brzd Vyjímatelná baterie Možnost dokoupení přídavné baterie Odpružené komponenty Fox Lehké a odolné hliníkové ráfky Technologie: Pohonná jednotka TQ-HPR50 Srdcem kola je zcela nová pohonná jednotka TQ HPR50. Jedná se o velmi malou a lehkou (1800 g) pohonnou jednotku s válečkovým harmonickým mechanismem, která poskytuje vysoký kroutící moment 50 Nm a je velmi tichá. Co je to válečková harmonická pohonná jednotka? Jedná se o relativně jednoduchý, avšak geniální pohonný mechanismus, který pracuje podobně jako rotační motor, avšak je mnohem propracovanější. Vnitřně se skládá ze tří soustředných přesných kusů: eliptického generátoru vln, vnitřního pružného ozubeného kola a tuhého ozubeného kola, které zajišťují pohyb vpřed a jsou zároveň malé a lehké. Oproti tradičním ozubeným řemenovým pohonům je válečková harmonická pohonná jednotka menší, výkonnější, hladší a odolnější. Díky své přesnosti, odolnosti a kompaktnímu designu se válečkové harmonické pohonné jednotky a konkrétně pak ta od TQ používají ve vesmírném, leteckém a zdravotnickém průmyslu a robotice. Ze stejných důvodů jsou úspěšné v lunárních modulech a chirurgických robotech a skvěle fungují i v elektrokolech. HPR50 váží pouhých 1 800 gramů a je tak o 1 100 gramů lehčí než jiné vysoce výkonné pohonné systémy. HPR50 pasuje pěkně za přední převodník, takže Fuel EXe je elegantnější než tradiční elektrokola. Malá velikost motoru HPR50 umožňuje minimální 135mm Q-faktor (vzdálenost mezi vnějším okrajem ramen klik měřená vodorovně) a zajišťuje pohodlnou jízdní pozici jako kolo bez podpory. Vyvážený točivý moment 50 Nm nabízí potřebnou úroveň podpory, která není příliš velká a netrhá s vámi jako elektrokola s plným výkonem 85–90 Nm. HPR50 neobsahuje hlučné řemeny a ozubená kola, díky čemuž je ve srovnání s ostatními systémy velmi tichý. Systém Active Braking Pivot Systém Active Braking Pivot umožňuje technikům seřídit tlumení tak, aby reagovalo na zrychlení a brzdění nezávisle. Výsledkem je spolehlivá ovladatelnost jak ve chvíli prudké akcelerace, tak ve chvíli intenzivního brždění.
Určení pánské,dámské
Sezóna 2024
Pokročilost jezdce Sportovní
Modelová řada Fuel EXe
Materiál rámu hliník
Průměr kol 29
Barva rámu modrá
Brzdy kotoučové brzdy
Rychlosti/převody 1x12
Konstrukce Celoodpružené
Velikost kola XL
Hmotnost 20,1 kg
Rám Hliník Alpha Platinum, vyjímatelná baterie, vnitřní vedení lanek, slitinový kolébkový spoj, 34,9mm sedlová trubka, úchyt na horní vodítko řetězu, 55mm řetězová linka, Mino Link, ABP, Boost148, UDH, zdvih 140 mm.
Vidlice Fox Rhythm 36, vzduchová pružina Float EVOL, tlumič GRIP, kónický sloupek, offset 44 mm, Boost110, 15mm osa Kabolt, zdvih 150 mm.
Tlumič Fox Performance Float X, tlumení s 2 polohami, 205 mm x 60 mm.
Představec Bontrager Elite, 35 mm, 0 stupňů, délka 45 mm.
Řídítka Bontrager Line, slitina, 35 mm, prohnutí 27,5 mm, šířka 780 mm.
Řazení Shimano XT M8100, 12 rychlostí
Přehazovačka Shimano XT M8100, dlouhé ramínko.
Převodníky 32T
Přední plášť Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce.
Zadní plášť Bontrager XR5 Team Issue, možnost použití bezdušových plášťů, odolná vrstva Inner Strength, aramidová patka, 60 tpi, 29 x 2,50 palce.
Kliky E*thirteen E*spec Plus, délka 165 mm.
Kazeta Shimano XT M8100, 10-51, 12 rychlostí.
Řetěz Shimano SLX M7100, 12 rychlostí
Přední brzda Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120.
Zadní brzda Hydraulická 4pístková kotoučová verze Shimano, páčka M6100, třmen M6120.
Gripy Bontrager XR Trail Elite, nylonový zámek Lock-On.
Sedlo Bontrager Arvada, duté chromoly ližiny, šířka 138 mm.
Sedlovka Velikost: S TranzX JD-YSP39, zdvih 100 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. Velikost: M TranzX JD-YSP39, zdvih 150 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm. Velikost: L, XL TranzX JD-YSP39, zdvih 170 mm, vnitřní vedení, 34,9 mm.
Přední kolo Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost110, 15mm pevná osa.
Zadní kolo Bontrager Line Comp 30, umožňující použití bezdušových plášťů, 6 šroubů, Boost, pevná osa.
Motor TQ-HPR50, 50 Nm, maximální trvalý jmenovitý výkon 250 W, špičkový výkon 300 W.
Ovládání motoru Displej TQ LED s konektivitou Bluetooth a ANT+.
Baterie TQ, 360 Wh.
Nabíječka TQ, 4A
Uložení motoru středový pohon
Kapacita baterie (Wh) 360
Další produkty od výrobce TREK