Specifikace může být výrobcem změněna bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. U vyšších modelů kol s dostupností skladem u dodavatele, může být požadováno složení zálohy na objednání kola. Po odeslání objednávky vás v tomto směru bude kontaktovat naše centrum zákaznické podpory. U kol, která máme běžně skladem, není složení zálohy nutné. Silniční kolo Specialized Roubaix SL8 Sport Apex s odpruženým kokpitem Future Shock 3. 1 je lehčí, rychlejší a poskytne plynulejší jízdu než jakékoli silniční kolo, které kdy bylo vyrobeno. Silnice pod vámi může být naprosté peklo, ale díky kolu Roubaix jste jako v nebi. Hlavní roli hraje odpružený kokpit Future Shock 3. 1, který je nyní ještě lépe laditelný, nastavitelný a odolný než kdy předtím. Bez ohledu na jízdní polohu, zažije každý jezdec 20 mm hladkého zdvihu mezi představcem a hlavovou trubkou. Future Shock pomáhá udržet vaše ruce a řídítka stabilní pro hladší jízdu s větší kontrolou a menší spotřebou energie. Konstrukce sedlové trubky se sníženou objímkou odhaluje více sedlovky a umožňuje tak větší průhyb. Speciální sedlovka Pavé zajišťuje optimální vertikální poddajnost. Společně tyto prvky tvoří technologii AfterShock a ve spojení s tuhým zadním trojúhelníkem modelu Roubaix zajišťují plynulou jízdu bez ztráty účinnosti. Kombinace těchto prvků snižuje nárazy na řídítka a sedlo o 53 % oproti nejbližší konkurenci. Díky tlumiči Future Shock 3. 1 se kolo rychle pohybuje po nerovnostech, přitom hmotnost jezdce zůstává stabilní a udržuje hybnost v nerovném terénu. Typické vidlice se při nárazu vychýlí dozadu, což způsobí měřitelnou ztrátu rychlosti. Je to vědecký fakt, plynulejší je skutečně rychlejší. Kolo Roubaix je průkopníkem v geometrii pro vytrvalostní jízdu, takže jezdíte “V” kole, nikoli “NA” kole, abyste snížili tlak na ruce, paže a ramena a získali schopnost a jistotu na jakékoliv silnici. Zároveň je kolo svou tuhostí připraveno na to, aby se na plný plyn rozjelo do zatáček horských sjezdů. S průchodností pláště až 38c/40mm poskytuje tento vytrvalostní silniční stroj lepší trakci než kdy dříve na nerovných silnicích a dokonce i na lehkém štěrku. Roubaix inspiruje k opravdu dlouhým dobrodružstvím na kole, takže bylo vybaveno úchyty a montážními body, které byste při vašem dobrodružství mohli potřebovat. Jmenovitě tři úchyty na košík na láhev, úchyty na brašnu na horní rámové trubce a dokonce je připraven i na blatníky. Nové Roubaix SL8 je dosud nejaerodynamičtější díky novým aerodynamickým tvarům Free Foil a sníženým sedlovým vzpěrám. S hmotností pouhých 825 gramů (model S-Works, rám FACT 12r), je rám o 50 gramů lehčí než dřív a využívá zkušeností z Aethosu – nejlehčího sériově vyráběného rámu na světě. Nic v této třídě není rychlejší nebo lehčí než Roubaix. Hlavní přednosti a parametry: Odpružený kokpit Future Shock 3. 1 Lehký karbonový rám Fact 10r Carbon Aerodynamické prvky Free Foil Bezdrátové elektronické řazení Sram Apex AXS 1x12 Průchodnost na pláště až 38c/40 mm Hydraulické kotoučové brzdy.
Sezóna |
2024 |
Pokročilost jezdce |
Sportovní |
Modelová řada |
Roubaix |
Materiál rámu |
karbon |
Průměr kol |
700c |
Brzdy |
kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody |
1x12 |
Konstrukce |
Bez odpružení |
Velikost kola |
52 |
Hmotnost |
8,93 kg |
Rám |
FACT 10R, Rider First Engineered™ (RFE), FreeFoil Shape Library tubes, threaded BB, 12x142mm thru-axle, flat-mount disc |
Vidlice |
Future Shock 3.1 w/ Smooth Boot, FACT Carbon 12x100mm, thru-axle, flat-mount disc |
Představec |
Future Stem Comp |
Řídítka |
Specialized Hover Comp, Alloy, 125mm Drop, 75mm Reach w/Di2 Hole |
Řazení |
SRAM APEX eTAP AXS, hydraulic disc |
Přehazovačka |
SRAM APEX XPLR eTAP AXS, 12-speed |
Převodníky |
40T |
Přední plášť |
S-Works Mondo 2BR, 700x32c |
Zadní plášť |
S-Works Mondo 2BR, 700x32c |
Kliky |
SRAM APEX AXS, Wide 12-speed |
Střed |
SRAM DUB BSA |
Kazeta |
SRAM APEX, PG 1231 XPLR, 11-44T |
Řetěz |
SRAM Apex, 12-speed |
Přední brzda |
SRAM APEX AXS |
Zadní brzda |
SRAM APEX AXS |
Sedlo |
Body Geometry Power Sport, steel rails |
Sedlovka |
Body Geometry Power Sport, steel rails |
Omotávka |
Supacaz Super Sticky Kush |
Přední kolo |
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |
Zadní kolo |
DT Swiss G540 rim, 24mm internal width, tubeless ready, 24h, Specialized full sealed bearing thru axle hub, centerlock disc, DT Swiss Champion 14G stainless steel spokes, DT Swiss brass nipples |