Specifikace se mohou změnit bez udání důvodu. Obrázky produktů jsou pouze orientační. Lehké a výkonné krosové elektrokolo Dual Sport+ 2 je určeno pro jízdu po asfaltu, nebo v nenáročném terénu. Má intuitivní a přirozený systém podpory šlapání, spolehlivé kotoučové brzdy a systém řazení 1x9. Nejen díky lehkému hliníkovému rámu a vidlici se jedná o nejlehčí krosové elektrokolo od Treku, které váží zhruba 18 kg se vším všudy. Díky tomu je parkování, přenášení a další manipulace s kolem snazší. Patentovaný systém podpory šlapání Trek s motorem v náboji o výkonu 250 W a kroutícím momentu 40 Nm, poskytuje plynulou a přirozenou podporu až do rychlosti 25 km/h. Díky 250Wh integrované baterii činí dojezd až 56 kilometrů na jedno nabití. Tato hodnota jde navíc, díky možnosti dokoupit přídavnou baterii, navýšit až na dvojnásobek, tedy 110 km. Vše jednoduše ovládáte dálkovým ovládáním z řídítek, které vám pomocí LED zobrazuje i informace o stavu baterie a systému. Tuhá kola s dvoustěnnými ráfky o průměru 27. 5" / 650b mají obuté stabilní pláště o šířce 50c, které jsou stabilní v lehčím terénu a zároveň se na asfaltu dobře odvalují. Díky prostorné konstrukci rámu lze použít pláště do rozměru 27. 5x2. 0. Spolehlivý pohon Shimano 1x9 poskytuje intuitivní ovládání a dostatečný rozsah převodů pro příjemnou frekvenci šlapání. Převodník je opatřen praktickým krytem. Hydraulické kotoučové brzdy zajistí, že budete mít rychlost kola vždy pod kontrolou. Integrovaná světla jsou napájená z baterie a na jejich funkčnost se tak můžete spolehnout bez zbytečného nabíjení dalšího příslušenství. Rám je z výroby připraven na montáž nosiče, stojánku nebo blatníků, které lze ke kolu koupit jako originální příslušenství. Hlavní přednosti a parametry: Nízká hmotnost v rámci segmentu krosových elektrokol (zhruba 18 kg) Dostatečně výkonný motor (250W/40Nm) v náboji, který poskytuje podporu až do rychlosti 25 km/h Jednoduchý a spolehlivý systém řazení 1x9 Hydraulické kotoučové brzdy Integrovaná světla již součástí kola Stabilní pláště s dobrým odvalováním Integrovaná baterie 250Wh poskytuje dojezd až 56 km Možnost navýšit kapacitu baterie na 110 km Dálkové ovládání z řídítek.
Sezóna |
2023 |
Pokročilost jezdce |
Rekreační |
Modelová řada |
Dual Sport+ |
Materiál rámu |
hliník |
Průměr kol |
650b / 27,5″ |
Barva rámu |
šedá |
Opotřebení |
nové |
Brzdy |
kotoučové brzdy |
Rychlosti/převody |
1x9 |
Konstrukce |
Bez odpružení |
Velikost kola |
XL |
Hmotnost |
17.41 kg (vel. M) |
Velikosti |
XL,L,M,S |
Rám |
Hliník Alpha Gold |
Katalogové číslo |
526840-CH |
Pláště |
Bontrager GR0 Comp, drátová patka, 60 tpi, 650 x 50c |
Vidlice |
DS+ alloy, slitina |
Představec |
Bontrager Comp |
Řídítka |
Slitina, Bontrager, 31,8 mm, S,M/660 mm, L,XL/690 mm |
Řazení |
Shimano Altus M2010, 9s |
Přehazovačka |
Shimano Altus M2000 |
Brzdy specifikace |
hydraulické kotoučové |
Převodníky |
42t |
Přední plášť |
Bontrager GR0 Comp, drátová patka, 60 tpi, 650 x 50c |
Zadní plášť |
Bontrager GR0 Comp, drátová patka, 60 tpi, 650 x 50c |
Zadní náboj |
Motor v náboji HyDrive, 40 Nm, 250 W |
Ráfky |
Bontrager Connection, dvoustěnný, 32 děr, šířka 20 mm |
Kliky |
Prowheel Pro slitina, 42T, Vel./Délka klik: S,M/170 mm, L,XL/175 mm |
Kazeta |
Shimano HG200, 11-36 |
Řetěz |
KMC E9S, 9 rychlostí |
Přední brzda |
Shimano, páčka MT200, třmen UR300 |
Zadní brzda |
Shimano, páčka MT200, třmen UR300 |
Gripy |
Bontrager XR Endurance Comp |
Sedlo |
Bontrager Sport |
Sedlovka |
Slitina, Bontrager, 31,6 mm, offset 12 mm, S,M/330 mm, L,XL/400 mm |
Přední kolo |
Bontrager Connection, dvoustěnné, 32 děr, šířka 20 mm |
Zadní kolo |
Bontrager Connection, dvoustěnné, 32 děr, šířka 20 mm |
Motor |
HyDrive, 40 Nm, 250 W |
Ovládání motoru |
Bluetooth displej |
Baterie |
250 Wh. |
Nabíječka |
2A, 42V output, 100V–240V AC input |
Uložení motoru |
zadní náboj |
Kapacita baterie (Wh) |
250 Wh |